top of page

O·P·I

Kvalitní kosmetika O·P·I, určená pro profesionální salonní péči, se každoročně řadí do žebříčků nejlepších kosmetických produktů.

 

Její speciální sezónní kolekce Vás očarují smyslným spojením barev a přenesou i do známých filmů, jako jsou Skyfall, Alenka v říši divů: Za zrcadlem nebo Padesát odstínů šedi.

PŘÍBĚH O·P·I 

Štěstí v neštěstí. I tak se dá shrnout vznik legendární značky nehtové kosmetiky O·P·I.

Když George Schaeffer kupoval v pouhých 25 let firmu otcova bratrance Odontorium Products Inc., netušil, že zkratka O·P·I se stane synonymem pro kvalitní lak. Myslel, že uspěje s malou firmou vyrábějící zubní náhrady - těm se totiž na počátku věnovali.  

 

Místo úspěchu však přišla rána. Zubní náhrady neuspěly, firma rychle bankrotovala.

George Schaeffer s týmem při uvádění kolekce Route 66

 „Miluji Ameriku, protože na každém rohu najdete novou příležitost, stačí se jen pro ni ohnout a vzít si ji.“ (George Schaeffer)

Nakonec to byly zubní výplně, co firmu zachránily. Akryl, který se používal v 80. letech na plomby na zuby, využívaly i nehtové designérky na modeláž nehtu.

George Schaeffer tak začal s výzkumem dokonalé látky, která bude šetrná k nehtům a zároveň naplňovat potřeby manikérek. Od příliš tvrdého akrylu přes perfektní porcelán, který se však vytvrzoval ve 2200 °F, našel ideální symbiózu.

 

A po O·P·I ​jako značce luxusní a kvalitní nehtové kosmetiky začal šílet celý svět.

Nehtová kosmetika O·P·I ​je dnes špičkovou celosvětovou značkou v profesionální péči o nehty.

 

Přestože se tak pro George Schaeffera vše změnilo, zůstává u svého původního hesla: „Dělej to pořádně, nebo vůbec.“ Právě proto se kvalitní značka O·P·I ​každoročně řadí do žebříčků nejlepších kosmetických produktů.

Kromě neustálého rozšiřování palety barev je O·P·I unikátní speciálními sezónními kolekcemi, které Vás například přenesou do známých filmů, jako jsou Skyfall, Alenka v říši divů: Za zrcadlem nebo Padesát odstínů šedi.

Unikátní reklama značky O·P·I "INSTINCT OF COLOR"

bottom of page